ثبت نام
ستیناپرینت
ستیناپرینت

تعمیرات لپ تاپ

پشتیبانی تخصصی و فوق تخصصی از کلیه برندها

( دریافت و تحویل دستگاه )

سرویس سنتر ستینا

مرکز تخصصی تعمیرات ماشین های اداری و لپ تاپ

سرویس سنتر ستینا با برخورداری از تیم حاذق و تجهیزات پیشرفته و با استفاده از جدیدترین فناوری های روز دنیا، امکان تعمیر لپ تاپ در برندهای مختلف را برای مشترین عزیز مهیا نموده است. این مرکز با پیشرفته ترین و به روزترین ابزار آلات عیب یابی و بالاترین سطح کیفی را به مشتریان عزیز ارائه میدهد.

کارشناسان این مرکز با بهره گیری از سالها تجربه، کلیه تعمیرات سخت افزاری انواع لپ تاپ را با استفاده از قطعات اصلی و بهترین هزینه در اختیار مشتریان و مراجعان قرار میدهند. بنابراین شما مشتریان محترم میتوانید اطمینان داشته باشید که هر یک از مدل های لپ تاپ Asus, HP, Sony, Acer, LG, Apple , Samsung در این مرکز به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای تعمیر خواهد شد.

مشاوره فنی رایگان قبل از تعمیرات لپ تاپ

همانطور که شما عزیزان میدانید عیب یابی و تشخیص قطعه معیوب مهمترین مرحله تعمیر میباشد. این مرکز با اتکا به توانایی کارشناسان زبده و حاذق خود در سریع ترین زمان ممکن، تشخیص قطعه معیوب را خواهد داد. و بعد از این مرحله هزینه را به مشتری عزیز اطلاع میدهد و پس از تایید مشتری و اعلام رضایت ایشان، پروسه تعمیر آغاز میگردد.

سوالی دارید؟

تماس مستقیم با کارشناسان

021-88811933
021-88310861

امتیازاتی که شما عزیزان داده اید
میانگین کل 87%
سرعت در سرویس دهی 82%
تعرفه خدمات 81%
کیفیت قطعات و خدمات 90%
دانش فنی کارشناسان​ 91%
پشتیبانی 89%

پروسه تعمیرات لپ تاپ در سرویس سنتر ستینا

تماس با ستیناپرینت

تماس با ستینا

دریافت مشاوره فنی تعمیر پرینتر

مشاوره فنی و عیب یابی اولیه

Deal

اعلام هزینه و تایید کاربر

تکمیل تعمیرات پرینتر و ارائه آن

تکمیل فرآیند تعمیرات

Final-Test-de

تست نهایی و ارائه لپ تاپ

دلایل آن

پرش تصویر یا پرپر تصویر عمدتا یک مشکل متعارف، که ممکن است برای هر لپ تاپ یا سیستمی پیش بیاید که عمدتا ای اتفاق باعث نگرانی کاربران می شود.این پرش تصویر ممکن است دلایل متعددی داشته باشد، که اغلب عوامل داخلی مانند(مادبرد، چیپ ست گرافیک،کابل کالف و …) و عوامل خارجی مانند( میدان مغناطیسی یا میدان الکترونیکی ،که در اطراف یا نزدیکی سیستم شما قرار دارند ) می باشد

برای حل مشکل عوامل خارجی کافیست وسیله های که دارای جریان الکترونیکی و میدان مغناطیسی هستند را از سیستم لپ تاپ یا کامپیوتر دور کنیم.

مدار شارژ یکی از قطعات کوچک ولی بسیار حساس لپ تاپ است که در معرض خرابی بالای قرار دارد.

وظیفه ای اصلی مدارشارژ نمونه گیری از ولتاژ مرجع ،ثابت نگه داشتن ولتاژ و جریان و تامیین انرژی شارژ باطری لپ تاپ است.

که در صورت آسیب ، این قطعه کارایی خود را از دست داده ، و باعث سوختن مدار و در نهایت ایجاد اختلال در عملکرد انتقال انرژی به باطری و شارژ نشدن سیستم لپ تاپ می شود.

در سال های اخیر با پیشرفت تکنولوژی وتوسعه بستر، کاربران با ارزیابی انواع سیستم های گرافیکی بر اساس نیاز کارت گرافیک مورد نظر خود را انتخاب میکنند.

کارت گرافیک تشکیل شده از یک برد مدار چاپی ، حافظه و یک پردازنده اختصاصی است که وظیفه آن نشان دادن یا پردازش تصویر بر روی صفحه نمایش است.

درصورت خراب شدن کارت گرافیک علائمی مانند : _ نمایش خطوط افقی و عمودی در تصویر _ کشیده شدن تصویر _ تغییر رنگ تصویر _ ری استارت شدن و خاموش روشن شدن نمایشگر _ فریز شدن تصویر بر روی مانیتور شما پدیدار می شوند.

گاهی در طول زمان استفاده از سیستم هستیم که متوجه کاهش محسوس سرعت ویندوز و یا سیستم عامل میشویم و به دنبال راهکار های برای حل مسئله و افزایش سرعت ویندوز خود میگردیم.

علت این مسئله می تواند نرم افزاریی یا سخت افزاری باشد. رایج ترین دلایل کندشدن سیستم لپ تاپ یا کامپیوتر :

  • خاک گرفتی و آلودگی قطعات
  • پر بودن فضایی دیسک هارد
  • آپدیت نکردن ویندوز درایورها
  • داغ کردن قطعات کامپیوتر
  • کم بودن حافظه RAM

ارور بلواسکرین یا صفحه نمایش مرگ آبی ویندوز یکی از مشکلات معروف سیستم عامل است که احتمالا کاربران با دیدن این صفحه دچار ترس می شوند.که علت پدیدار شدن این ارور عدم کارکرد صحیح قطعات سخت افزاری سیستم است که به چند مورد آن اشاره می کنیم.

  • درایور ها عمدترین علت بروز ارور بلواسکرین یا مرگ آبی هستند که ناهماهنگی در درایورها باعث اختلال در انجام صحیح کارکرد سیستم می شوند
  • ضعیف بودن کارت گرافیک و نصب نشدن صحیح درایور گرافیک
  • تغییر تنظیمات بایونس
  • خراب شدن رم
  • هارد دیسک که این قطعه کوچک حساسیت بالای دارد و در صورت ایجاد کوچکترین مشکل با خطا مواجه می شود که 50 درصد علت نمایش این ارور هارد دیسک ها هستند
    و…
  • با برخورد و عملکردی صحیح با سیستم می توان از پدیدار شدن این ارور جلوگیری کنیم

<p align=”justify”>

احتمالا شما هم هنگامی که با سیستم کامپیوتر یا لپ تاپ کار میکنید با مشکل ری استارت شدن ناگهانی روبه رو شدین و به دنبال علت این خاموش و روشن شدن سیستم میگردین. </p>

ری استارت شدن سیستم دلایل مختلفی از قبیل نرم افرازی و سخت افزاری دارد :

  • نصب ناقص نرم افزارها
  • تداخل برنامه ها
  • بروز رسانی  نکردن ویندوز و استفاده از نسخه های قدیمی
  • داغ شدن و افزایش دمای سیستم فن CPU     
  • تکان یا داغ شدن بیشتراز حدنرمال کارت گرافیک
  • نارسایی صحیح جریان برق به پاور
  • خرابی و داغی مادر برد

آخرین مطالب آموزشی

سبد خرید